Tuesday, July 16, 2013

little umairah & cute teddy

Assalamualaikum...

hrini trasa nak crita psal bnd2 yg bt aku happy... :)
9/4 yg lpas aku dah dpt anak sedara... nama dia Airis Umairah..
kira umairah ni anak sdara 1st aku la... comel sgt budak tu...
dah nma pun yg 1st cnfirm2 la mnja kan.... smua org nak mnjakan dia...
mmg untung la si kecil tu...hehe


see.... ada gaya2 ibu mithali x? hehe... msa ni bwak umairah g klinik kesihatan... sebab kuning dia tggi... tp Alhamdulillah lpas 2 hari dia dah okay...


ni plak gambar mggu lpas... umairah dah 3bulan... dia ni ada perangai baru.. asal mnum susu je nak snyum... pastu meleleh la susu dia kebawah... alahai anak aunty ni.....sayang sgt kat budak ni... penat2 pun xkisah.. asalkan dpt layan dia.. hehe


~pastu kan... aku dpt teddy baru... dri Mr. Special... thanks awk...


Tadaaaaaa.....
comel x? comel x?? comell kan?? hehe.... best pelok dia... n skarg frogie aku dah ada kawan baru... tp trasa mcm frogie da kurang kasih sayang la plak.. hehe.. sbb skarg frogie kna share kasih syg ngan teddy... tp pape pun frogie ttp kna ada... bau dia tu bt tido lena... klau xder frogie kna main golek2 dlu bru leh lena..


Mr frogie vs Mr Teddy... sayang sgt kat dua2 ni... tp syg lg kat org yg bg teddy tu.. hehe..

*THE END













~nur wafiqah mohd rafi~

No comments: