Tuesday, June 25, 2013

new life... maybe??

lama xupdate blog ni...
setahun dah rsanya... haha..


skarg aku dah jd student degree...
so, life tu mcm dah lain skit...
sbnarnya da hbs 1sem pun dgree aku tu....
skarg tgh cuti sem smpai bulan 9... lama kan? gemok la aku gini... huhu

mmg sjak msuk dgree ni life aku totally change...
aku terpilih sbgai wakil pelajar, so masa aku tu jd xsma la ngan student lain... extra msa untk meeting, untk bt kerja, study kna jga jgk, mmg slalu sgt rsa down and someone always there untk bangunkan aku balik... I love him.. haaha.. opsss...

yeayy! i found someone to replace him... InsyaAllah yg ni last... smoga jodoh kami kuat la ehh.... "planning untk kawen time stdy"... tp mcm takot pun ada.... ye la.. life da kawen ni lain... apa2pun kna utamakan suami... fmily da jd no 2... tp sbb sama2 still study so myb xder la lain sgt sbb aku still stay kulim untk hbskan stdy n dia still kat kl hbskan stdy dia.... tp ntah la.. ttap takut nak bergelar isteri... ISTERI kott... the title makes me feel nervous and keep thinking about it...

tp smua yg terbaik Allah da aturkan... InsyaAllah.... smoga ni jalan terbaik.. xnak dah bercinta lma2... better ada ikatan yg sah... psal siapa jejaka tu biarlah rahsiaa.. hehe... silence is better... ckuplah restu dari family.. dah sah nnt baru heboh2... kann3? sbnarnya bila ckp nak kawen ni dri sndri pun mcm xboleh nak percaya.. ye la... dlu mcm da nekad xnak kawen... tp myb da jatuh aty tnpa sedar kot.. the way he treats me, the way he care about me and most important he can accept me the way I am... yes! aku yakin dia boleh jga aku n boleh bahagiakan aku..


#muka gedik buat giyomi... xder kena mngena ngan post pun! haha#

~nur wafiqah mohd rafi~

2 comments:

syasyah_biscuits said...

getting married? tunggu good news la kalau mcm ni hehe. :))

nwafiqah said...

haha,.... maybe... nnt pape aku jmpt la mmber2... mai tau... :)